Kontakta oss
Har ni frågor, vänligen kontakta oss via kontaktformuläret nedan och nämn alltid ditt ordernummer. Vi svarar oftast inom 48 timmar men under högsäsong kan det tyvärr ta längre tid.
Vanliga frågor:
- När kommer min order?
Vi skickar din order vanligtvis efter 3-5 arbetsdagar. Under högsäsongen mellan okt-mars är leveranstiden längre och brukar anges på första sidan.
För att kunna leverera så snabbt som möjligt, meddelar vi vänligast att vi inte har möjlighet att kolla upp någon leveransstatus på ordrar förrän dessa angivna leveransdagar har passerat.
- Mina fröer har inte grott, vad gör jag?
Kika på hemsidan där vi oftast har angivit såinfo om respektive frösort och hur lång grotiden är.
Om de fortfarande inte gror, kontakta oss via kontaktformuläret och ange ditt ordernr/kvittonr så har vi möjlighet att hjälpa dig vidare.
- Kan jag samfrakta mina ordrar?
I den största möjliga mån så försöker vi hjälpa till med samfrakt. Vi har tyvärr ingen möjlighet att samfrakta om man använt sig av förskottsbetalning som betalsätt. Har man valt KLARNA som betalsätt, godkänner de endast en viss procent ändring i en order och inte alltid möjligt.
Vill man komplettera sin order, lägg ytterligare en order på det du vill komplettera med (minsta beloppet för att handla är 75kr) och kontakta sedan oss via kontaktformuläret nedan, så hjälper vi dig med samfrakten.